Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Jul 2025 20:05:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks

Annan teada, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
(edaspidi üritus) korraldamise ja pidamise load:

1.

	Rooma-Katoliku Kiriku Ahtme kogudusele ürituse „Viru-Nigula
palverännak 2025“ korraldamiseks aadressidel Lääne-Virumaa, Viru-Nigula
vald, Viru-Nigula alevik, Kunda tee 6, Kunda tee 8, Maarja tänav ning
Maarja Kabel 23.08.2025 ajavahemikul kell 11.00 kuni 15.30. Ürituse raames
toimub Viru-Nigula EELK kirikus missa ja vaikne palve, protsessioon Maarja
kabeli juurde ning kohvipaus Viru-Nigula rahvamajas.
Osavõtjate/külastajate eeldatav arv on kuni 140 inimest. Tee või tänava
sulgemist ja liikluse ümberkorraldamist ei toimu. Parkimiseks kasutatakse
avalikke parklaid. Ürituse eest vastutab Jozef Gondek (tel +372 5884
4593).
2.

	Krista Leppikule (Leppik) ürituste sarja „Unustatud mõisad“
korraldamiseks Lääne-Virumaal Viru-Nigula vallas Vasta külas Vasta mõisa
kinnistul ajavahemikel: 12.07.2025 kell 10.00 kuni 18.40; 13.07.2025 kell
10.00 kuni 18.40; 26.07.2025 kell 10.00 kuni 18.40; 27.07.2025 kell 10.00
kuni 18.40; 09.08.2025 kell 10.00 kuni 18.40. Ürituste raames toimuvad
ekskursioonid Vasta mõisakompleksis ja mõisa pargis ning 12.07.2025 kell
15.00 kuni 16.30 esineb tšellokvartett C-JAM. Oodatav külastajate arv on
100. Toitlustajaks on Vasta Mõisakool. Parkimiseks kasutatakse avalikke
parklaid. Ürituse eest vastutab Vasta Mõisakooli huvijuht Krista Leppik
(tel +372 521 2524).

3.

	Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viru-nigula.ee <http://www.viru-nigula.ee>

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.